Formål
Vi ser et uforløst og stort potentiale i at bygge bro mellem organisationer og deres ledere fra events & kampagner på tværs af en bredt defineret oplevelsesbranche.
Vi vil bruge tænketankens netværk til at etablere nye samarbejder på tværs af oplevelsesbranchen i hele Danmark.
Vision
Vi vil bruge vores samlede blik for nye tendenser i samfundet til at afdække fremtidens udfordringer og muligheder for events & kampagner.
Events og kampagner er meget tæt forbundne med de første ændringer i samfundet. De indtager ofte rollen som både trendspotters og trendsættere.
På sigt vil vi bringe ny viden i spil til gavn for ikke kun tænketankens medlemmer men også for centrale aktører i det danske samfund.
Baggrund
Vi ser et aktuelt og relevant behov for – og et stort potentiale i - at samle events & kampagner på tværs af hele landet.
Samlet set involverer vi mange hundredtusinde borgere i vores events & kampagner. Langt de fleste involverer et stort antal frivillige.
Vi samarbejder hver især bredt med fonde, medier, kommuner, ministerier og en lang række civilsamfundsorganisationer.